חדרים לפי שעה - בלוג כתבות צימרים דיסקרטיים

כאן תמצאו כתבות מעניינות על חדרים לפי שעה בצפון, במרכז וגם צימרים דיסקרטיים בדרום

האישה הטובה, סקנדל, האנטומיה של גריי, כתום זה השחור החדש - למה כולם בוגדים?

פעם היה ניתן לזהות בסדרת טלוויזיה את הדמות של "הילדה הרעה". לרוב היה מדובר בטיפוס חסר ערכים, חסר אופי וחסר לב. לעומת זאת, הדמות של "הילדה הטובה" הייתה דמות של אישה נאמנה, תמימה ופגיעה. היא הייתה צריכה להתמודד עם עוולות העולם וחייה היו קשים למדי. מנגד, הדמות האנטגוניסטית לה, "הילדה הרעה", תמיד הייתה מנצחת בקרבות הקטנים. רק בסוף הסדרה, "הילדה הטובה" הייתה זוכה בכל הקופה.  בסדרות של היום, מי שנחשבה פעם ל"ילדה טובה" אינה מסתפקת באהוב הא ולמטיבי, אלא מתנסה במערכות יחסים מגוונות, לפעמים גם בבגידות בבן הזוג הקבוע.

התופעה המתרחבת של בגידות בטלוויזיה

השאלה הנשאלת כאן, מדוע אנחנו עדיין אוהבים אותן, את הילדות הטובות שסרחו? האם זה לא מוזר שאנחנו עדיין נקשרים אליהן, למרות שהן כבר לא עומדות בקריטריונים הישנים והמוכרים?
היום, הגיבורות המככבות בסדרות טלוויזיה, אמיתיות ואנושיות יותר בעבר. הן דמויות משוחררות, אינן חוששות להיכנס למערכות יחסים עמוקות כשהן בתוך מערכת יחסים קבועה, הן מפלרטטות עם זרים, יוצאות לדייטים שהן מצאו באתרים לפנויים/פנויות ואנחנו, מצידנו הצופים, לא מקטלגים אותן תחת הקטגוריה של "ילדות רעות".


אנחנו רואים אותן במפגשים רומנטיים במקומות כמו חדרים לפי שעה, מזמינים צימרים דיסקרטיים לפגישות עם בני זוג מזדמנים או אחרים שאיתן הן מנהלות רומנים חשאיים ועוד. למעשה, השינוי בהתייחסות של הצופים אל הדמויות של הגיבורה המודרנית בטלוויזיה, נובע בעיקר, משינויים בתפיסה האישית של הצופה כלפי המין הנשי.



 

סדרות טלוויזיה, "האנטומיה של גריי", "סקנדל"


סדרות שנכתבו בכישרון רב ע"י היוצרת שונדה ריימס, וסדרות אחרות, כמו "האישה הטובה", "כתום זה השחור החדש", ו"נערות". הגיבורה העכשווית אינה מזכירה את הגיבורות של פעם. היא אמנם עדיין יפה ומושכת, מחפשת את הצדק, ולפעמים גם הורים שנטשו אותה בילדותה, גבר שהבטיח לה הרים וגבעות ולא קיים ועוד תיקוני עוולות שנעשו לה בעבר וכו'. הגיבורה העכשווית בסדרות טלוויזיה, היא אישה בעלת אישיות חזקה, היא אינה תמימה, היא יודעת מה היא רוצה, ומשתמשת בכל הכלים הנמצאים ברשותה כדי להשיג את יעדיה. היא אינה מוכנה לקבל תכתיבים מהסביבה בכלל, ומן המין הגברי בפרט. אם בעבר נשים "מרדניות" היו עוברות תהליך של ריכוך ע"י גברים שתלטניים וחזקים, היום, הן אינן מוכנות לוותר על העקרונות והרצונות שלהן, גם אם זה יהיה על חשבון קשר זוגי עם בעל או בן זוג וותיק.
 

ניתוח דמותה של מרדית גריי באנטומיה של גריי

 
אם ניקח לדוגמא את דמותה של מרדית גריי, הנשואה נישואין מאושרים לדרק שפרד, קשר זוגי שמושתת על אהבה ואמון, נגלה שמרדית עונה להגדרה של דמות נ��ית מודרנית ומאתגרת.
 
בעונה הנוכחית של הסדרה הטלוויזיה האהובה, נשיא ארה"ב (בסדרה) מציע לד"ר דרק שפרד תפקיד בכיר בוושינגטון, שיהיה כרוך במעבר של כל המשפחה לבירת המדינה. מרדית אינה מוכנה לוותר על מקומה בבי"ח, על תפקידה ועל החלומות שלה, גם אם ההתעקשות שלה, תעלה בפגיעה קשה בקשר הזוגי שלה.


היא אינה מתלבטת האם לעזוב או להישאר, היא יודעת מה היא רוצה, ובהחלט מה היא לא רוצה, כי בעבר היא וויתרה על תפקידים נחשקים שהוצעו לה, כדי לא לפגוע בקידום של דרק. אך הפעם, מרדית אינה מוכנה לוותר על שאיפותיה וחלומותיה, וכך גם דרק. במצב כזה דרק בוחר לקבל את התפקיד, תחת לחצה של מרדית, והצופה הנדהם עומד בפני תפנית מפתיעה בסדרה. כיצד מרדית תנהג במידה אם תהיה לה הזדמנות לפגוש גברים אחרים, כשבעלה אינו בסביבה?
האם מרדית תוכל לשמור לו אימונים לאורך זמן? וכיצד יגיבו הצופים כשמרדית תחפש ותמצא חום ואהבה, תמיכה ועידוד אצל גבר אחר? האם הצופים המסורים של הסדרה יהיו מוכנים לסלוח לה על בגידה בבעלה?



 
כפי שנאמר קודם לכן, השינוי בהתנהגות של הדמויות בסדרות, במיוחד של הדמויות הנשיות המובילות, הביא לכך, שנראה דמויות נשיות משוחררות יותר, אך השינוי לא הגיע מעצמו. הגישה של הצופים היא זו שהשתנתה. הצופים מוכנים לקבל דמויות נשיות מתקדמות ומשוחררות, חזקות, ומדי פעם, גם כאלה שבוגדות בבני הזוג שלהן. אך יש להבדיל בין הבגידות של העידן הנוכחי בטלוויזיה, לבין דמויות של נשים בבוגדניות בסדרות טלוויזיה בעבר. צופים בעבר, ראו בבגידות של נשים שניהלו רומנים מחוץ למסגרת הנישואין, תגובה לשרשרת של אירועים ולא כחלק מאופייה הקלוקל של האישה.
 

דמותה של אלישיה פלוריק ב"האישה הטובה"

 
דמות נשית מוכרת שאהובה במיוחד, היא דמותה של אלישיה פלוריק בסדרה "האישה הטובה". אלישיה, עורכת דין מבריקה, נאלצת להתמודד עם חשיפה תמידית, בגלל תפקידה של בעלה, המשמש כמושל אילינוי. הסדרה מתחילה עם התמודדותה של אלישיה, רעיה ואם מסורה, שביום בהיר אחד צריכה להתמודד עם חשיפת סדרה של רומנים שבעלה ניהל עם נערות ליווי, ועם הרשעתו בקבלת שוחד. הצופים יכולים לראות כיצד הופכת אלישיה מהאישה הקטנה שעומדת לצד בעלה בתקופה מאתגרת וקשה, לאישה חזקה וכיצד היא בונה את עצמה מתוך הריסות חייה. הצופים מוכנים לסלוח לאלישיה על כך שהיא מנהלת רומן עם אהוב נעוריה, וויל גארדנר, ואף שוקלת לעזוב את בעלה כדי להיות עם אהובה.


אם בעבר, דמותה של אלישיה הייתה זוכה לביקורת והתקפות מצד התקשורת השמרנית וקהל הצופים שלא היו מוכן שגיבורת הסדרה, תבגוד בבעלה, גם אם הוא ז�� שסרח לפניה, היום, רבים רואים בבגידות של הגיבורות חלק טבעי ומתבקש מעלילת הסדרה וממבנה האישיות של הגבורה.
 
הצופים מוכנים להתמודד עם טוויסטים בעלילת הסדרה האהובה עליהם, מוכנים אפילו להתמודד עם היעלמותן של דמויות אהובות, אם מאחורי השינויים הדרסטיים והמפתיעים יעמדו קו מנחה ועלילה הגיונית.